Hoe meld ik een retour aan?
Ben je toch niet helemaal tevreden over de kleur, maat of pasvorm van je artikel(en)? Volg dan onderstaande stappen.
- Meldt uw retour bij ons aan via info@ukkieslofjes.nl met uw ordernummer en welke producten u wilt retourneren.
- Vul het retourformulier in dat u ontvangen heeft in uw orderbevestiging (e-mail) en voeg deze toe bij uw retour. Zonder ordernummer kunnen wij uw retour niet verwerken.
- Stuur de bestelling in de originele verpakking retour.
Let op! Wij halen geen pakketjes op van afhaal locaties.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoelang is het zichttermijn?
Je heb het recht je bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je heb na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, bij het retourneren van de complete bestelling. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening.
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Is het product beschadigd of is de verpakking meer beschadigd dan nodig is om het product te beoordelen? Dan kunnen we een waardevermindering in rekening brengen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed is verpakt.
Wat is het retouradres?
Ons retour adres is:
Ukkie Slofjes
Donk 57
4143CC Leerdam
Wij hebben een pakketbox staan waarin u eventueel zelf het pakketje kan afleveren.
Let op! Wij halen geen pakketten op bij een afhaalpunt.
Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?
Je kan aangeven of je het product gecrediteerd wilt hebben of dat je liever een ander product ontvangt. Als we je retour ontvangen hebben zullen we het bedrag crediteren of in mindering brengen op uw achteraf te betalen factuur.
Na melding van de retourzending hebben wij 14 dagen om het orderbedrag (inclusief verzendkosten) terug te betalen.
Als je een ander product uitkiest zullen we het bedrag verrekenen. Wil je liever een andere maat? Dan sturen we deze
gratis naar u toe.
Is retourneren gratis?
Wij vergoeden geen retourkosten. Wij zijn maar een kleine onderneming. Je kan zelf kiezen welke vervoerder je wilt gebruiken om uw retour terug te sturen. Gebruik wel de originele verpakking. Wij rekenen geen extra kosten. Meet dus goed de voetjes op voordat je besteld, zodat je kosten kan besparen.
Kan ik een product omruilen?
Het is mogelijk om een bestelling te retourneren en hiervoor iets anders uit te kiezen. Wij zullen je nieuwe keuze gratis versturen. Mocht de omruiling ook retour komen, dan zullen we de verzendkosten helaas wel moeten verrekenen.
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Reclamaties dienen binnen 24 uur gemeld te worden via info@ukkieslofjes.nl.