Hoe meld ik een retour aan?

Ben je toch niet helemaal tevreden over de kleur, maat of pasvorm van je artikel(en)? Volg dan onderstaande stappen.
  • Meldt uw retour bij ons aan via info@ukkieslofjes.nl met uw ordernummer en welke producten u wilt retourneren.
  • Vul het retourformulier in dat u ontvangen heeft in uw orderbevestiging (e-mail) en voeg deze toe bij uw retour. Zonder ordernummer kunnen wij uw retour niet verwerken.
  • Stuur de bestelling in de originele verpakking retour.
Let op! Wij halen geen pakketjes op van afhaal locaties.


Hoelang is het zichttermijn?

Je kan je retourneren binnen  de wettelijke 14 dagen na ontvangst, indien deze onbeschadigd en ongedragen zijn. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in ontvangst moet zijn genomen.


Wat is het retouradres?

Ons retour adres is:
Ukkie Slofjes
Donk 57
4143CC Leerdam

Wij hebben een pakketbox staan waarin u eventueel zelf het pakketje kan afleveren.
Let op! Wij halen geen pakketten op bij een afhaalpunt.


Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?

Je kan aangeven of je het product gecrediteerd wilt hebben of dat je liever een ander product ontvangt. Als we je retour ontvangen hebben zullen we het bedrag crediteren of in mindering brengen op uw achteraf te betalen factuur.

Ons streven is een retour binnen 1 a 2 dagen na ontvangst te verwerken en te crediteren.

Als je een ander product uitkiest zullen we het bedrag verrekenen. Wil je liever een andere maat? Dan sturen we deze gratis naar u toe.
 

Is retourneren gratis?

Wij vergoeden geen retourkosten. Wij zijn maar een kleine onderneming. Je kan zelf kiezen welke vervoerder je wilt gebruiken om uw retour terug te sturen. Gebruik wel de originele verpakking. Wij rekenen geen extra kosten. Meet dus goed de voetjes op voordat je besteld, zodat je kosten kan besparen. 


Kan ik een product omruilen?

Het is mogelijk om een bestelling te retourneren en hiervoor iets anders uit te kiezen. Wij zullen je nieuwe keuze gratis versturen. Mocht de omruiling ook retour komen, dan zullen we de verzendkosten helaas wel moeten verrekenen.


Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Reclamaties dienen binnen 24 uur gemeld te worden via info@ukkieslofjes.nl.
Ukkieslofjes.nl gebruikt cookies om je winkelervaring te verbeteren. Zo onthouden we bijvoorbeeld je winkelwagentje en kun je automatisch inloggen. We gebruiken ook cookies van Google om het gebruik van onze website te analyseren en onze producten te verbeteren. Meer weten? Lees ons privacybeleid.